کلانتری: تارتار با جدایی‌ام موافقت نکرد
ایوب کلانتری:از اینکه چند هفته‌ای است به طور ثابت در ترکیب صبا استفاده نمی‌شود گلایه دارد.

عملکرد متفاوت در نیم‌فصل اول و دوم

صبا و پرسپولیس مقابل هم با احتیاط کار می‌کردند اما تیم پرسپولیس موقعیت‌های گل بیشتری داشت که درخشش مهرداد طهماسبی مانع از موفقیت آنها شد و توانستیم 1 امتیاز کسب کنیم. با روند فعلی نمی‌توانیم نتایج نیم‌فصل اول را کسب کنیم چرا که در 6 بازی نخست لیگ که نیمی از آنها خارج از خانه بود 9 امتیاز داشتیم اما حالا هفته ششم نیم‌فصل دوم را سپری می‌کنیم و تنها 3 امتیاز با مساوی به دست آوردیم. البته بازیکنان زیادی در تیم جا به جا شدند که در این امر موثر است. صبا خوب بازی می‌کند اما متاسفانه نتیجه نمی‌گیرد. امیدوارم در ادامه فصل نتایج به نفع صبا رقم بخورد.

نمی‌دانم...

نمی‌دانم چرا بعد از یک انجام بازی خوب مقابل تراکتورسازی که یک پاس گل هم داده بودم و یک هفته تمرین خوب و شاداب را همراه تیمم داشتم مقابل پرسپولیس نیمکت‌نشین بودم. باید با کادرفنی صحبت کنم چرا در بازی صبا و پرسپولیس که بیشتر بازیکنان باتجربه تاثیرگذار هستند چرا از من استفاده نشد. خدا را شکر همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس سعی کردم خوب بازی کنم و فکر می‌کنم در این امر موفق بودم. باید روز دوشنبه که تمرینات آغاز می‌شود با کادرفنی صحبت کنم تا علت عدم حضور در ترکیب تیم مقابل پرسپولیس را متوجه شوم.

تغییر تاکتیکی توجیه خوبی نیست

تمامی مربیان دلیلی برای کارهای‌شان دارند. توجیهی که برای نیمکت‌نشینی بنده عنوان شد تغییر تاکتیکی تیم بود تا بتوانم در نیمه دوم به تیمم کمک کنم اما دیدید پرسپولیس نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و توپ بیشتر در زمین ما بود که این امر حضور بنده را در خط هجومی بی فایده کرده بود. فکر می‌کنم تغییر تاکتیک توجیه خوبی برای نیمکت‌نشینی بنده که در یک نیم‌فصل 5 گل و 6 پاس گل دادم، نمی‌باشد. البته نظر آقای تارتار اینگونه بوده است و باید با ایشان صحبت کنم. نیمکت‌نشینی در صبا را دوست ندارم چون با ادامه این شرایط انگیزه‌ام کم می‌شود. دوست دارم این مسائل هرچه زودتر برطرف شود تا انگیزه‌ای که اکنون برای صبا دارم در بازی‌های پیش رو داشته باشم.

داشتم پرسپولیسی می‌شدم...

در نیم‌فصل 5،4 پیشنهاد خیلی خوب داشتم که یکی از آنها پرسپولیس بود و تا روز آخر در حال پیوستن به پرسپولیس بودم اما آقای تارتار موافقت نکردند ولی در حال حاضر نیمکت‌نشین شدم. نمی‌دانم چرا شرایط باید اینگونه رقم بخورد. حتما سرمربی تیم توضیحاتی دارند که باید صحبت‌هایشان را بشنوم.

مسائل مالی حل می‌شود

در تمامی تیم‌ها مشکلات مالی و امکانات وجود دارد که خدا را شکر این چیزها در تیم صبا در حال برطرف شدن است. مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را برای رفع مشکل بازیکنان انجام می‌دهد و در این فصل نیز خیلی تلاش کرده است تا مسائل مالی بچه‌های تیم را حل کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ايوب کلانتري , صباي قم ,

تاريخ : جمعه 1 اسفند 1393 ا 11:3 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.